Cviky na uvoľnenie kĺbov

Cviky na uvoľnenie kĺbov

Bolesť kĺbov trápi zhruba od päťdesiatky veľa ľudí. Štatistiky hovoria až ...

Bolesť kĺbov trápi zhruba od päťdesiatky veľa ľudí. Štatistiky hovoria až o 80% populácie a s vekom počet stúpa. Bolesť sa prejavuje napr. pri chôdzi do a zo schodov, pri vstávaní, človek ťažko urobí drep a podskočiť si je veľký problém. Postihnutých je typicky niekoľko kĺbov naraz. Medzi najčastejšie príčiny bolesti kĺbov patria: artróza, nesprávne držanie tela, nadváha, obezita, nedostatok vápnika a vitamínu C. Aj šport, pokiaľ sa robí vrcholovo, môže mať na kĺby neblahé účinky. Pozrite si nasledujúcu tabuľku:

Náročnosť vybraných halových športov na kĺby

Druh športu 

  • Hokej 3
  • Bedminton 4
  • Squash 5
  • Tenis 4
  • Floorbal 2
  • Stolný tenis 2

 

O svoje kĺby sa preto musíme starať, aby sme aj vo vyššom veku mali radosť z pohybu, aby nás neobmedzovala nepríjemná bolesť a aby sme napríklad dokázali vyjsť po schodoch bez problémov. Existujú výživové doplnky, ktoré posilňujú kĺbovú chrupavku.

Používaním stránok prevádzkovateľa Pharmacy, spol. s r.o.
súhlasíte s používaním cookies, pomocou ktorých vylepšujeme naše služby.
Viac informácií.