Rady pre zdravý spánok

Rady pre zdravý spánok

Kto večer zaľahne do postele a spí v kuse až do rána, má kvalitný spánok. Spánok je kvalitný, keď je nepretržitý a keď sa ráno budíte v pohode a odpočinutí.

Čo pre to urobiť? Keď máte v poriadku telo, rodinu, prácu, nemáte tajnosti, nevymýšľate zákernosti, nezávidíte, neklamete, nepodvádzate a neosočujete, nejestvuje objektívny dôvod, aby myseľ pracovala aj v noci a nedovolila vám spať. Problémy so spánkom mávajú ženy aj muži. Muži často trpia obštrukčným apnoe spojeným s chrápaním, ktoré ide ruka v ruke s únavou a zdravotnými následkami. Mužský problém často sídli v štruktúre hrdla a hormonálnej výbave. Keď ale chrápe jeden, nevyspia sa dvaja. Ženy často trpia tým, že musia znášať partnerovo chrápanie. Mobily, televízor, počítače, blikajúce a svietiace objekty v spálni nemajú čo hľadať. Ani svietiace hodiny. V noci nepotrebujete vedieť, koľ ko je hodín. Telo to vie najlepšie. Pri spánku pomôže aj kvalitný matrac.

Súvisiace produkty
Výživový doplnok REVITANERV obsahuje kombináciu vitamínov B (vitamín B1-tiamín, B2-riboflavín, B3-niacín ,B5-kyselina…
16,04 €
13,47 €
Tento liek je rastlinný, má mierne upokojujúci účinok. Obsahuje výťažok z koreňa valeriány, z listu medovky a z listu…
10,03 €
8,43 €
Používaním stránok prevádzkovateľa Pharmacy, spol. s r.o.
súhlasíte s používaním cookies, pomocou ktorých vylepšujeme naše služby.
Viac informácií.